
Rihards Šiliņš
Trompetes spēles skolotājs
"Ar trompetes spēles pamatu apguvi sekmēsim izglītojamo vispārējo attīstību."

Elīna Čipāne
Dziedāšanas skolotāja Mūsdienu ritma mūzikas programmā, Rīgas Bolderājas Mūzikas un mākslas skolas projektu vadītāja

Evita Zālīte-Grosa
Mūzikas literatūras skolotāja
"Mūzikas valoda palīdz veidot prātu un sirdi, kas spēj redzēt, just un galvenais – radīt! Lai mums izdodas!"

Irina Parahņeviča
Dziedāšanas skolotāja
"Tava centība un ieguldītais darbs ir ne tikai ievērojams, bet arī iedvesmojošs"

Marija Druste
Solfedžo skolotāja, teorētisko mācību priekšmetu metodiskās komisijas vadītāja
"Man ļoti patīk darbs ar bērniem, patīk viņos ieguldīt"

Artūrs Cingujevs
Klavierspēles skolotājs, Bolderājas Mūzikas un mākslas skolas direktors
“Audzēknis - skolotājs - vecāki - skola - šāda ir veiksmīgas sadarbības formula, kad mūzika un māksla visus vieno! Kā pianists varu teikt - klavieres ir orķestris, kuru novēlu katram iepazīt.”

Marianna Puriņa
Vijoles spēles skolotāja

Aija Villeruša
Klavierspēles skolotāja
“Galvenais, ko gribu attīstīt savos audzēkņos, ir emocionalitāte saskarsmē ar mūziku. Ne visi gribēs kļūt par pianistiem, bet var iemīlēt mūziku, bagātinot savu garīgo pasauli.”

Pāvels Račiks
Klavierspēles pedagogs un RBMMS koncertmeistars
"Mācies un iemācies!"

Aleksandrs Koņickis-Kredensirs
Ģitāras spēles skolotājs
“Katrs audzēknis ir individuāla personība, kura prasa cieņu, pacietību, izpratni, labu attieksmi un, protams, kvalitatīvas zināšanas."

Elīna Vidriķe
Fagota spēles skolotāja

Elīna Villeruša
Klavierspēles skolotāja
“Par svarīgāko panākumu atslēgu uzskatu pacietību, mīlestību un savstarpēju vecāku, bērnu un skolotāja sekmīgu sadarbību. Ja tas būs, viss izdosies un sanāks!”

Laura Šarova
Vijoles spēles skolotāja, RBMMS projektu vadītāja
"Mans primārais uzdevums ir audzēkņiem iemācīt 'mācīties' jeb caur muzicēšanas prieku un konkrētiem, sasniedzamiem mērķiem un uzdevumiem kļūt patstāvīgiem, radošiem un kultūru mīlošiem cilvēkiem"

Ieva Nīmane
Obojas spēles skolotāja, Pūšaminstrumentu/Sitaminstrumentu spēles metodiskās komisijas vadītāja, BMMS Simfoniskā orķestra diriģente
“Priecājos, ja audzēkņi, mācoties mūzikas skolā, iepazīst un iemīl mūziku. Ir prieks arī par tiem, kuri turpina mācības tālākos profesionālās izglītības līmeņos. Manu bijušo audzēkņu vidā tagad jau ir Latvijas Nacionālā simfoniskā orķestr mākslinieki un Berlīnes mūzikas augstskolas studenti."

Ineta Rinkeviča
Koncertmeistare, klavierspēles skolotāja
“Par galveno savā darbā uzskatu māku atrast līdzsvaru starp maksimālu bērna spēju attīstīšanu un labvēlības pilnu vispārēju mūzikas pasaules iepazīšanu. Kā koncertmeistare vienmēr esmu līdzās saviem audzēkņiem pašos svarīgākajos un uztraukuma pilnākajos brīžos - uz skatuves uzstāšanās laikā, kad mans galvenais mērķis ir sniegt jaunajiem māksliniekiem gan muzikālu, gan psiholoģisku atbalstu."

Ineta Šīmane
Klavierspēles skolotāja, Taustiņinstrumentu spēles metodiskās komisijas vadītāja
“Svarīgākais mācību darbā ir cilvēciskais kontakts, kā arī pedagoga un audzēkņa sadarbība."

Irina Viļegžaņina
Čella spēles skolotāja, Stīgu instrumentu spēles metodiskās komisijas vadītāja, BMMS čellistu ansambļa vadītāja

Iveta Kaktiņa
Kokles spēles skolotāja
Kokle ir brīnišķīga iespēja katram tās spēlētājam atrast savu mūzikas pasauli – no stundām, kas pavadītas solo skaņdarbu apguvē līdz kopējai ansambļa saspēlei Dziesmu svētkos.

Ludmila Kudišina
Klavierspēles skolotāja, Vispārējās klavierspēles metodiskās komisijas vadītāja
"Svarīgākais manā mācību darbā ir redzēt savus audzēkņus izaugam no 1. līdz 8. klasei. Redzēt, kā viņi pieaug gan muzikāli, gan visā citā ziņā, redzēt bērnu acīs gandarījumu un prieku, pabeidzot skolu Piedzīvot, ka mans darbs ir kaut ko mainījis šajos bērnos un iepazīstinājis ar daļu mūzikas, kuru viņi nepazina, pirms satikāmies."

Matīss Veigulis
Sitaminstrumentu spēles skolotājs Mūsdienu ritma mūzikas programmā, Mūsdienu ritma mūzikas metodiskās komisijas vadītājs
"Mūsdienu mūzika nav iedomājama bez bungu komplekta, ritms ir visa pamatā. Bungu komplekts ir ne tikai ļoti nozīmīgs mūzikas instruments, bet tā spēlēšana ir arī aizraujoša. Vēlos jaunajos bundziniekos radīt mīlestību, prieku un degsmi pret mūziku."

Modris Baumanis
Ģitāras spēles skolotājs
"Klasiskā ģitāra nav tikai akadēmiskā mūzika: ar neilona stīgām mēs varam darboties četros virzienos - klasiskā mūzikas, flamenko, Dienvidamerikas mūzika, džezs."

Raimonds Petrovskis
Saksofona spēles skolotājs Mūsdienu ritma mūzikas programmā
Uzskatu, ka mūzikas apguvei jābūt sistemātiskai, uztveramai un radošai. Tajā iekļaujas abpusēja sadarbība starp pedagogu un audzēkni. Mūzikas apguve dod iespēju ne tikai pilnveidot konkrētas prasmes, bet tā ir arī iespēja attīstīt sevi kā personu - gūt plašāku pasaules skatījumu.

Rūta Īzāka-Mača
Flautas spēles skolotāja
“Svarīgi ir darīt tā, lai bērni iemīlētu mūziku, mācīšanos, vēlētos radoši izpausties un tiekties pēc aizvien augstāku mērķu sasniegšanas un mācību laikā kļūtu par labākiem un kulturālākiem cilvēkiem."

Sigita Kuzmina
Klarnetes spēles skolotāja
“Man ir liels prieks iedvesmot jaunos klarnetistus, veicināt viņos mūzikas mīlestību, kā arī radošo un emocionālo pasauli."

Žanna Puiša
Klavierspēles skolotāja
"Mans galvenais uzdevums ir mācīt un audzināt bērnus tā, lai viņiem rastos interese par klavierspēli un mīlestība pret mūziku. Lielāko gandarījumu sniedz gan audzēkņi, kas veiksmīgi pabeidz skolu, gan tie, kuri turpina mācības mūzikas vidusskolās."